İkamet İzni Başvurusu – İLB Danışmanlık

İkamet İzni Başvurusu

İLB Danışmanlık

Türkiye, ikamet oturma izni başvurusu nasıl yapılır?

Türkiye, ikamet oturma izni başvurusu, Göç İdaresi Müdürlüğü’nün e-randevu sisteminden randevu alınarak, Türkiye ikamet oturma izni için gerekli evrakları cep telefonuna veya mail adresine gelen randevu günü ve saatinde evrakların tamamı eksiksiz tamamlanarak randevunuzun olduğu İl Göç İdaresi Müdüdürlüğü’ne teslim edilmesi gerekmektedir. (Türkiye ikamet oturma izni gerekli evrak listesi, başvuru yapmak istediğiniz ikamet izni türüne göre sitemizdeki linkleri sayfalarımızı tıklayarak bulabilirsiniz)

Türkiye ikamet oturma izni ne kadar sürede sonuçlanır?

Türkiye İkamet oturma izni başvuru dosyanızı eksiksiz evrak listesiyle ilgili Göç İdaresi’ne teslim etmenize müteakip 60 veya 90 gün içinde Türkiye ikamet oturma izni kimlik kartınız belirttiğiniz adresinize PTT Kargo ile gönderilip teslim edilmektedir.

Türkiye ikamet oturma izni başvurum reddedildi ne yapmalıyım?

Türkiye ikamet oturma izni başvurunuz reddedilirse Göç idaresi’ne reddedilen ikamet oturma izni başvurunuzun ikinci kez değerlendirilmesini, yapılan değerlendirme başvurusunun da reddedildiği takdirde İdare Mahkemesi’ne dava açabilirsiniz.